27 лютого в рамках підвищення кваліфікації працівників відділу продажів компанії «Вікна КОРСА» відбувся тренінг, який провела для нас чудовий київський тренер Марія Абрамчук.
Марія провела з нами роботу за досить новою програмою під назвою «Екологічні продажі». Саме цей напрям в роботі з клієнтами використовує наша компанія в своїй практиці, що і було підкреслено в ході практичних занять. Однак грамотно проведена заздалегідь аналітика роботи персоналу самою Марією допомогла виявити сильні сторони кожного присутнього менеджера і, звичайно ж, виправити ті невеликі помилки, які ми допускали. Адже головне кредо «екологічних» продажів — це чесні продажі якісного продукту і повага до клієнта та до всіх його потреб.
Колектив, який був присутній на тренінгу, отримав масу ціних рекомендацій для подальшої роботи в компанії, а також позитивний заряд енергії перед новим сезоном 2016 року.
А ось що говорять про тренінг його відвідувачі:
Барабаш Юрій, м. Хмельницький
На мою думку тренінги допомагають розставити в правильному порядку те, що ми робимо кожний день. Найцікавішим для мене було те, як змінивши кілька слів або змінивши їх порядок в речені можна донести до клієнта ту ж інформацію, але в іншому, привабливішому вигляді.
Білич Інна, м. Вінниця
Тренинг «Экологичные продажи или продажи с человеческим лицом» мне очень понравился, некоторые темы освежила в памяти и почерпнула новые техники общения с клиентами. У Марии Абрамчук понравились техники активного слушания и алгоритм работы с возражениями, а именно присоединение к клиенту, когда нужно встать на сторону клиента, снять возражение, чтобы продажа состоялась, несмотря на то, что дорого.
Вішталюк Людмила, м. Вінниця
«Мне тренинг очень понравился по следующим моментам:
- новый взгляд на технику продаж;
- работа над правильным произношением;
- очень много полезной информации;
- грамотная подача материала;
- легкость, доступность, много практических игр;
- Мария работала с каждым в группе, пока каждый не раскрылся;
- я получила конкретный алгоритм продаж, который нужно практиковать.
Кузнєцова Катерина, м. Київ
Тренинг действительно был весьма увлекательный и информативный. Лично для меня была очень важна информация о конфликтных ситуациях с клиентами. Вообще услышала очень
много полезного, а именно: онлайн стресс-менеджмент, работа с возражениями, как мягче и осторожней сказать клиенту о каких либо неприятностях (но лучше пусть их вообще не будет).