17.07.2014 в академії REHAU був проведений семінар для партнерів компанії.
В рамках семінару REHAU були позначені рекомендовані методи організації роздрібних продажів. Акцент був зроблений на об'єктивних перевагах продукції REHAU та важливості об'єктивної складової для формування мотивації покупця.
Детально було розглянуто теми: техніки спілкування з клієнтами, важливість клієнто-орієнтованого підходу для менеджерів роздрібних офісів, зростаюча роль енергозберігаючих технологій.
Тепла, дружня атмосфера - одна з важливих компонент семінару, яка сприяла невимушеному спілкуванню, взаємному обміну досвідом та отриманню нових знань.
Результати семінару учасники в обов'язковому порядку будуть застосовувати на практиці, підвищуючи якість обслуговування клієнтів, що безумовно буде позитивно оцінено нашими покупцями. Всі учасники отримали сертифікат про проходження семінару в академії REHAU.